Strömmen gick :(

Strömmen gick nyss hos mig, tur att det är ljust ute i alla fall, för sist strömmen gick så va det på kvällen och hela området där jag bor var verkligen helt kolsvart man såg inte en meter framför sig^^ jag har inte en aning om när strömmen kommer komma igång igen, förra gången så tog det flera timmar men jag hoppas inte det kommer vara så länge. Åhh va jobbigt va ska jag nu göra då haha, mitt batteri på datorn dör snart också :( kanske ska jag ta och städa lite här hemma för det behövs verkligen.

Neeeej men jag kan ju inte dammsuga ju, strömmen har ju gått HAHA^^ jaja jag får väl nöja mig med att diska och plocka undan lite saker, damma behövs också.

JÄKLA SKIIIT, snälla ström kom tillbaka^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0