Tisdag

Jag har inte hunnit skriva något i bloggen för än nu. Har haft fullt upp. Och det började redan i går kväll. Efter att jag publicerat videoklippet på min lilla bustjej så kom min älskling kompis flickvän C och med sig hade hon sin hund. Kommer inte ihåg va det är för ras men hon är i alla fall mycket, mycket större än min lilla Tindra. Jag hade ingen aning om att hon skulle komma med sin hund så man kan väl säga att det blev lite kaos hos älskling i går kväll^^ Min Tindra gillade absolut inte att hennes hund kom^^ Tindra skällde och morrade typ non stop. Så jag hade fullt upp med att försöka få dom två att bli vänner. Men det gick väl sådär med det^^

Men det va väldigt kul att träffa hennes hund
för sist jag såg hennes hund så va den valp. Synd att jag inte tog någon bild. Men i alla fall efter att det lugnat sig lite med hundarna så knackade det på dörren hos älskling. In kommer älskling kompis och hans flickvän tror jag. Han ska i alla fall bo hos älskling ett tag. Så det blev som sagt mycket folk hemma hos älskling i går + två hundar som inte gick så jätte bra ihop^^

I dag har jag och älskling flängt runt och gjort lite ärenden men nu är jag hemma hos mig igen, Sitter just nu i min soffa och tittar på Scrubs men jag ska strax ta en promenad bort till min mamma och hämta Tilda.


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Ja men ellerhur! :)

Jora, dagen har vart bra!

Din? kram på dig!

2010-03-30 @ 17:38:40
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0