torsdag

Detta är tredje gången jag får skriva om detta inlägg då mitt internet dör hela tiden och jag får starta om datorn. Åh va trött jag blir på min dator...


Vakna upp med världens huvudvärk i morse, gick upp vid elva och tog en tablett och sedan la jag mig i sängen igen men huvudvärken har inte gått över det minsta. Har sovit skit dåligt i natt då jag drömt massa sjuka drömmar som handlar om skolan. Jag tror helt klart att jag fick huvudvärk och inte kunde sova i natt på grund av det som min lärare skrev till mig i går.

Jag har inte fått något svar av henne heller
. Det skulle inte alls förvåna mig om jag ska få gå och känna så som jag gör just nu (irriterande,arg) över hela helgen. Jag har ett prov som jag måste plugga till men jag kan fan inte slappna av, jag kan inte bara koppla bort det som min lärare vill att jag ska göra. Jag kan slappna av då hon mailat mig och säger ok Jouline du behöver bara göra dom två inlämningsuppgifterna som vi sa från början att du skulle göra och som även står i din studieplan, då kan jag känna mig lugn.

Nu ska jag i alla fall göra något att äta sen ska jag ta en till tablett
och be till gud om han nu finns att låta min huvudvärk försvinna. Sen ska jag titta på en film. Tänkte titta på X-Men 2, såg ju ettan i går så jag laddande hem tvåan och även trean i natt :)

Hörs sen!

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0