Torsdag

I dag vaknade jag rätt sent. Klockan va lite över tolv när jag gick upp. Har varit och hälsat på min mamma en stund, hon har fortfarande kvar Tilda hos sig och hon tycker att det är så mysigt när hon är där så jag lät Tilda va kvar^^ Får se när jag hämtar hem henne. Det är faktiskt rätt gott med lite avlastning fast jag saknar henne jätte mycket.

I går så pluggande jag en liten liten stund, det va inte mycket om man säger så, så nu måste jag verkligen plugga lite längre än 20 min^^

Efter att jag hade pluggat den lilla lilla stunden i går så satte jag på en film. Jag tittade på 17 again, den är väldigt bra om ni frågar mig. Mycket humor och himla mysig :) Här nedan är trailen för er som kanske inte sett den.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0