Torsdag

Har precis ätit lite frukost/lunch, lite sent jag vet^^ men jag hade så svårt att somna i går, klockan va väl närmare fyra i natt hehe, så därför vaknade jag rätt sent. Satt och tittade på massa olika klipp i går/natt på spöken som folk trodde dom hade fångat på film. Såg även en dokumentärfilm också som handlade om världen läskigaste och mest "hemsökta" ställen. Jag hade faktiskt lite svårt för att somna i går efter att jag hade sett på detta haha. Såhär stod det på en av filmerna - OBS: VARNING: Titta ej på denna filmen före läggdags. Men självklart va jag tvungen att titta på den när det stod så, det kanske va något jätte häftigt på filmen tänkte jag haha. Men jag ska nog inte titta på en massa spökliknande filmer innan jag ska lägga mig. Utan jag får ta och titta på dom på dagen i sådana fall^^



Nu ska jag åka och kolla in en ny blomsteraffär här i närheten
som precis har öppnat, Kanske hittar man något fint!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0