Uppkommen ur badet

Har precis kommit upp från ett gott bad. Kände att jag ville lägga mig där en stund och bara koppla av. Fast jag tror jag låg där lite för länge, ser ut som ett russin just nu HAHA. Skrubbade hela kroppen med mina Healing SPA produkter som är helt fantastiska, kroppen blir baby mjuk och luktar underbart :)

Här nedan är mina produkter som jag använde i dag.



Och såhär ser jag ut nu (gammal bild). Det är så jäkla skönt att slänga på sig ett par
nytvättade myskläder efter att man skrubbat hela kroppen
ordentligt^^ man känner sig såå ren :)



Just nu sitter jag och tittar på simpsons på tv6 men ska strax slå över till tv4. Let´s Dance kommer ju i kväll och efter det så kommer ju också Solsidan som jag ska titta på. Inväntar också min honey, han kommer nog vilken sekund som helst. Så i kväll blir det fredags mys med älskling och hundarna :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0