Min & Älsklings konversation^^

Jag måste bara visa er en sak^^ Jag tillåter inte att mina hundar sitter och tigger när jag äter något. Sitter jag och äter i köket får dom ligga utanför köket, äter jag i vardagsrummet så får dom ligga i hallen. Men när min älskling är här och äter så ser det ut såhär ibland^^




Min och älsklings konversation:


Jag - älskling du får be Tindra lägga sig i hallen.

Älskling - Men det gör väl inget.

Jag - Jo, du vet att jag inte låter hundarna tigga.

Älskling - Jo jag vet men Tindra är ju så liten.

Jag - Men vad har det med saken att göra. Tilda låter du ju också tigga och hon är 15 gg större.

Älskling - Jo, ja, mmm men det kanske jag gör hehe, men dom är ju så söta. Och då kan
jag inte bara be dom gå härifrån.

Mina hundar är väldigt lydiga och ber jag dom att gå och lägga sig då jag/vi äter så gör dom det. Men idag gjorde jag faktiskt ett undantag^^ Jag vet att det inte kommer förändra deras lydnad då detta endast händer någon enstaka gång. Nä nu ska vi sätta på filmen :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0