Äntligen har jag hittat några svar

Jag har suttit och läst igenom lite papper som jag skrivit ut angående mitt arbete i skolan. Jag har för en gång skull hittat några svar på några av frågorna och det känns bra... det går framåt :) hoppas bara jag inte fastnar igen.

Jag kommer inte att åka hem till min älskling i kväll för jag känner att jag måste verkligen plugga. Men han kommer att komma hem till mig i kväll istället. Jag ska också försöka få ihop en nageldesign men jag vet inte riktigt när jag ska göra det, men förmodligen så blir det lite senare i kväll.

Jag har inte gjort så mycket i dag förutom att plugga
. Men jag filmade mina tjejer för en stund sedan så jag tänkte slänga upp det videoklippet om en liten stund.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ni får träffas iaf. Hoppas det går bra med pluggandet. Ha en bra kväll.

Kram

2010-05-07 @ 18:01:02
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0