Avslutade min födelsedag med filmen: The Collector

Jag har haft en helt fantastisk födelsedag. Har ätit gott och fått jätte fina presenter, och tack för alla gratulationer :) Har inte kunnat skriva något i bloggen för än nu då jag haft fullt upp hela dagen. Men jag kommer att lägga upp bilder här i bloggen i morgon på vad jag fått för fint :)

Jag och älskling såg precis en grym film. The Collector heter filmen. Den va väldigt läskig, rå och hemsk. Satt som på nålar från början till slut och höll för både öron och ögon vissa stunder.



Filmens handling:


HAN BRYTER SIG IN I DERAS HUS, MEN NÅGOT

VÄRRE ÄR REDAN DÄR...

 

I ett desperat försök att betala en skuld hans fru dragit på sig till en lokal lånehaj, bestämmer sig

den före detta fängelsekunden Arkin (Josh Stewart) för att råna sin rike arbetsgivares landsställe

som just nu står tomt. Men ett snabbt inbrott förvandlas till en veritabel mardröm då det visar sig

att det finns ytterligare en inkräktare i huset. Han håller hela familjen fången i källaren och i hans

plan ingår definitivt inte att skona familjen. När tiden börjar rinna ut blir Arkin en motvillig hjälte i

en labyrint av dödlig uppfinningsrikedom, då han försöker rädda familjen han kom för att råna från.


BAKOM DENNA SKRÄCKFYLLDA HISTORIA STÅR

MANUSFÖRFATTARNA TILL SAW-FILMERNA 1, 2 OCH 3

 

Här är trailen till filmen

 

 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0