En god sallad & Talang

Sitter och tittar på The Legend Of The Seeker just nu. Men kom precis på att Talang går på tv4 så det blir att slå över. Min älskling har precis kommit hit också och han överraskade mig med en god kyckling sallad :) Till sig själv köpte han pizza. Jag sa ju för ett tag sedan att det blivit en hel del pizza för mig och att jag skulle ändra lite på det och det hade tydligen min älskling snappat upp eftersom han kom med en salld nu :) Så tack älskling!



Love Coca Cola Light



Tre har tydligen dragit ner min hastighet
på mitt internet vilket är väldigt störande. Det tar ca 10 minuter att ladda upp en bild. Jag fattar inte heller varför dom dragit ner min hastighet då jag inte har laddat hem något. Sjukt konstigt :S


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0