Fick ett till paket av mamma idag :)

Min mamma kom över till mig för en liten stund sedan och med sig hade hon ett litet paket. Jag blev jätte förvånad då jag redan fått en massa paket av mamma igår, men hon sa att hon hade ett till. Mamma hade hoppats på att paketet skulle komma i fredags så jag kunde öppna detta paketet igår men paketet kom idag.

Jag blev så glad när jag såg va det va för något
:) En namnskylt med mitt namn och en undersköterska brosch. Hon valde en brosch med ett rosa kors i mitten då hon tyckte att det va mera jag :) och jag kan inte annat än att hålla med henne^^ TACK MIN UNDERBARA MAMMA!



Jag kan knappt fatta att jag är klar med min utbildning men nu när jag har broschen
så förstår jag att jag verkligen är klar, och jag är SÅ GLAD :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Varsågod min underbara undersköterska ...visst va dom fina...STORA KRAMAR TILL DIG

2010-05-31 @ 23:11:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0