Fredag - nu är mitt löshår ute

Jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde i morse. Jag va sååå jäkla trött asså. Nu är jag i alla fall hemma från frisören och allt mitt löshår är nu borta. Tråkigt men på ett sätt så känns det otroligt skönt för jag har längtat såå mycket efter att få göra en rejäl inpackning i håret :) Men visst kommer jag sakna håret enormt mycket. Men jag ska vänta ett par månader innan jag sätter in nytt igen.

Nu tänkte jag ta och städa här hemma och jag har en känsla av att det kommer ta tid^^ Tänkte göra en ordentlig röjning. Så vi hörs senare.



Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det är borta nu då. Var ju ett jobb i det med.



Ha en fin kväll.

2010-05-14 @ 18:57:48
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0