Fredag

I dag har jag och min mamma varit iväg och handlat lite mat. Det va nämligen lite tomt i min kyl och frys. Men nu är det fyllt med massa goda saker :) Har också varit hemma hos min mamma idag. Vi satt ute i solen och fika och pratade, jätte mysigt :) Hundarna sprang som vanligt på gräsmattan men idag är det så varmt ute att dom mest låg i skuggan. Det sjuka är att det åskar i dag igen. Jag tror aldrig jag varit med om detta förut, alltså att det åskar så mycket när det är så fint väder. Det är lixom inga svarta moln på himlen men man hör åskan otroligt mycket. Och det är inte speciellt kvavt ute som det brukar va när det är åska påväg.

Har också ringt och sökt lite jobb idag
men det blev inget :( man va tvungen att ha körkort och det har tyvärr inte jag. Hande jag haft det så hade jag fått en fast tjänst med en gång sa hon som jag pratade med, så detta va väldigt tråkigt. Men sökandet går vidare. Har hittat ett annat jobb som jag tänker söka.

Har också fått svar på mina inlämningsuppgifter idag och jag fick G på ett och VG på dom två andra. Är jätte glad. Så nu har jag bara ett arbete kvar att göra sen är jag klar med min utbildning :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0