Fredag

I går kväll strax innan Gladiatorn började så kom min kusin förbi mig. Han messade mig och sa att han va på en cykeltur nära mig och fråga i fall han kunde komma förbi och självklart kunde han det. Det va både mysigt och roligt att han kom över, va ett tag sedan som jag såg honom :)

Efter att han hade åkt så tittade jag klart på Gladiatorn själv
men jag tyckte att det blev lite tråkigt att titta på den själv så jag ringde (videosamtal) till Camilla och Angelica på skype. Dom tittade också på Gladiatorn, det va väldigt kul faktiskt då det kunde va tyst i typ 5-10 minuter haha, hela grejen va ju bara att ha någon där så jag inte kände mig lika ensam HAHA^^ och det funkade skit bra!

I dag ska jag kanske hem till min älskling och titta på film
, jag vet inte än hur jag ska göra för jag hade lovat mig själv att verkligen plugga i dag. Och åker jag hem till min älskling så brukar det inte bli att jag pluggar^^ Men jag får se, ska ju göra en ny nageldesign också och jag känner inte för att dra med alla nagellack etc till honom heller. Hmm kanske ska jag göra en nageldesign nu istället...


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :) kram på dig

2010-05-07 @ 16:49:27
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Rikardtilde

Nice site keep it up

2010-12-21 @ 10:04:26
URL: http://rikardtilde.blogbow.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0