Jäkla internet...

Mitt internet har inte funkat sedan jag publicerade inlägget nedan (Talang). Jag är så sjuuukt trött på att mitt internet ska koppla ner sig typ 20 gånger om dagen. Nått är det ju som inte stämmer. Men nog om det nu och hoppas att det ska funka resten av kvällen.

Jag va ute på en långpromenad
för en stund sedan med Tindra, riktigt skönt va det. Nu är vi hemma igen och vi båda sitter just nu i soffan under en filt och myser. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, min huvudvärk har gått över så jag kanske ska ta och städa lite. Det går inget bra på teven ikväll eller i alla fall inte på dom kanalerna som jag har så jag hoppas som sagt att mitt internet vill funka så jag har något att sysselsätta mig med. Kanske blir det lite rolig uppdatering här i bloggen.


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Det är så härligt att vara ute och gå på kvällarna, iaf sommarkvällar... kan inte gå ut när det är mörkt ;)

2010-05-28 @ 22:26:15
URL: http://elinamour.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0