Lördag

Jag hade en väldigt rolig och trevlig kväll i går tillsammans med mina vänner och min kusin :) Va hemma vid halv fyra tiden i natt. Vi vaknade strax efter halv elva i dag, gick upp och åt en god frukost och satt och prata lite. Nu har mina vänner åkt hem och jag sitter just nu i soffan och dricker te.

I dag ska jag antagligen hem till min älsklings mamma på middag men jag vet inte än hur jag ska göra. Tindra mår inte riktigt bra. Jag vet inte vad det är med henne men hon går runt och piper hela tiden som om hon hade ont någon stans. Går det inte över om nån timme så får jag åka till veterinären med henne. Men jag hoppas att det går över.


Kommentarer
Postat av: Malin Hansen

Roligt att ni hade en bra Valborg!

Tråkigt att Tindra är orolig .

Hoppas att hon blir bra!

Puss och kram Malin

2010-05-01 @ 17:51:19
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0