Min fina stora tös

Tänkte visa lite bilder som jag tog i dag när jag va ute. I dag blev det mest bilder på Tilda. Det va längesedan som jag la upp några bilder på henne. Men hon är just nu väldigt mycket hos mina mamma så därför blir det inte så mycket bilder på henne.



Tindra fick komma med på ett litet hörn i alla fall.
Mellan Tildas bakben^^






Jag filmade även Tilda och Tindra
förut när jag va ute i dag. Det är ingen speciellt rolig film
och jag vet inte riktigt varför jag filmade haha^^ Men jag kanske slänger upp
den sen här i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, vad mysigt att vara ute med hundarna!

Själv har jag precis ätit middag och sitter och väntar på att ghost whisperer ska börja :)

Kram

2010-05-06 @ 19:53:52
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: matilda

Vilken fin hund! är det en rottweiler? (är inte så bra på hundraser & inte bra på att stava hundraser, haha ;)

2010-05-07 @ 10:18:42
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0