Mina Naglar

Jag blev väl inte jätte nöjd med denna nageldesignen men den får duga. Gör nog en ny design om några dagar. Jag tror att jag kanske ska hålla mig till att måla blommor haha, känns som om det är det enda som jag är bra på eller i alla fall oftast blir nöjd med enligt mig själv^^ Men men, på denna designen så gjorde jag vita tippar sedan målade jag vita små rutor och så avslutade jag med lite silvriga små dots.

Här ser ni resultatet




Nageln på mitt pekfinger är påväg att gå av helt
:( jag vet inte vad jag gjort men jag får se hur lände den orkar hålla sig kvar, jag försökte laga den så gott jag kunde^^ En bit av ringfinger nageln är också av :(

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna designen gillade jag :D

Blir kanske denna eller den som liknar studenmössan, som jag ska ha på min student hihi



kan ej bestämma mej än :( haha

2011-06-06 @ 21:21:12
Postat av: Jouline

Svar: Ja denna designen som jag gjort kan man ju också ha på studenten :) Men om du gör denna nageldesignen så tycker jag att du ska ha lite kortare vita tippar än vad jag har här ovan på bilden. Mina naglar var väldigt långa här^^

2011-06-06 @ 23:22:38
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0