Neeej - åska

Jag hörde precis ett jäkla mullrande utanför mig och det visar sig att det är oväder påväg. Satte på radion och regnet och åskan är inte långt ifrån mig. Jag vet inte hur det kommer bli med bloggandet ikväll då strömmen gått nästan varje gång det åskat här ute hos mig, men jag hoppas inte att strömmen går.

Jag bor vid havet och när det åskar här ute så är det riktigt läskigt. Och dessutom så är jag väldigt rädd för åska. Ljudet av åskan får mig att känna obehag, och sen är jag väldigt rädd att blixten ska slå ner i mitt hus. Några bekanta till mig fick blixten nedslaget i sitt hus och hela deras hus brann upp :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du inte gilla åska och blixtrar:O hahah jag äääälskar det hhahahah skit mysigt ju hahah eller så e det bara jag som e lite knäpp;)

2010-05-20 @ 19:03:17
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0