Onsdag - I'm having a bad day

I dag är det onsdag igen vilket betyder jobb för mig. Jag tycker att veckorna går så fort. Det kändes som om de va i förrgår som jag jobbade^^ Jag ska nu slänga i mig lite frukost sen ska jag bege mig ut på en promenad med hundarna. Och sedan bär det av till jobbet.

Känner mig väldigt hängig i dag vet inte varför men ibland så har jag sådana dagar som jag känner att typ ingenting känns bra. Och i dag är en sådan dag. Nu menar jag inte att allt känns skit utan typ jag har inga kläderna att ha på mig, vilket jag självklart har men dom är inte fina och sitter inte bra just idag. Sminket blir inge bra det heller, min "hängighet" eller va man ska säga lyser rakt igenom. Håret ska vi inte ens tala om, ser ut som ett skatbo^^ osv, osv, a ni fattar. Jag har helt enkelt en dålig dag idag. Men jag hoppas att ni andra har en bra dag och får en fin dag. Förhoppningsvis så blir min dag kanske bättre :) Hörs när jag är hemma igen.




Kommentarer
Postat av: Marie

Dåliga dagar vill man inte ha.

Ha en bättre kväll. =)

2010-05-12 @ 15:29:03
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: sanna

jag är helt säker på att du ser lika söt du som du alltid gör, men man får sådana där dagar, det har jag varje dag! haha

2010-05-12 @ 16:09:56
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: Malin Hansen

Styrkekramar!

Malin

2010-05-12 @ 16:36:08
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0