Söndag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. I går efter att jag publicerat inlägget där jag grattade Charlotte så somnade jag på soffan sen kom älskling och hämtade mig och vi åkte sedan hem till hans mamma för middag. Middagen var super god och efter maten blev det kort spel :) Min älsklings mamma kammade hem första platsen och jag andra och älskling tredje. Det blev rätt sent hos hans mamma, vi åkte från henne lite i elva i går kväll. Påvägen hem hyrde vi en film (en fight film) riktigt bra va den, kommer inte ihåg va den heter men men. Så när vi kom hem så tittade vi alltså på den.

I dag har det varit super fint väder hos mig
så jag har spenderat större delen av dagen ute. Och Tindra mår bra, skrev ju i går att hon pep hela tiden och att jag trodde att hon hade ont någon stans. Men saken är den att hon har blivit skendräktig. Hundar brukar bli det efter att dom har löpt och jag hade glömt av att hon löpte för några veckor sedan. Så det är inget fel på henne förutom att hon nu tror att hon har valpar^^ Hon har tagit några av mina strumpor och lagt i sitt lilla hus, hon tror att dom är hennes valpar haha, så söt är hon^^

 



Kommentarer
Postat av: Evalotta

Ja visst var väskan fräsig:) Föll för den direkt! och leggingsen ropade mitt namn...hey 129 kr för ett par coola leggings är ALDRIG fel;) haha

2010-05-02 @ 17:43:30
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: felicia

låtsas pappa som tog den (:

kram

2010-05-02 @ 17:48:09
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: Camilla - Webdesign & Foto

sv; Haha tack!

2010-05-02 @ 17:50:13
URL: http://camillafamme.se/blog



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0