Spöregn & Strålande Sol

Sitter i min soffa just nu och kikar runt lite på nätet. Är ute efter en present till min mamma som jag kan ge till henne på mors dag. Men det är svårt att hitta något. Va ute för en stund sedan med Tindra, vi satte oss i solen på min trappa en stund, det va jätte härligt men så helt plötsligt började det spöregna, då gick vi in. Det känns så konstigt när det är strålande sol och så spöregn samtidigt.

Funderar på att göra en ny nageldesign idag
. Men min ena nagel har nästan gått av. Har försökt rädda den med överlack men jag tror inte nageln håller så länge till :(


Kommentarer
Postat av: Lina

När kommer du och fixar mina naglar?



Varning för åska här inatt! Hoppas jag slipper undan! Livrädd!



Kram

2010-05-21 @ 19:51:03
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0