The Last Templar

Nu är jag klar med mitt arbete... tror jag^^ saken är den att jag vet inte om jag ska vara nöjd eller ej så jag tänker be min älskling läsa igenom det jag skrivit. Han kommer hit alldeles strax och ikväll så ska vi se en väldigt lång film. Den är rätt ny och heter The Last Templar, På svenska heter den Den Siste Tempel Riddaren. Den är 2 timmar och 45 minuter lång hehe. Och av det jag såg på trailen så verkade den sådär, men jag hoppas verkligen att den ska vara bra.

Här har ni trailen

 

Ursäkta för den dåliga uppdateringen i dag. Men jag är just nu i slutet av min utbildning och

måste verkligen lägga ner hela mig själ och tid i mina sista arbeten.



Kommentarer
Postat av: Annie

sv:tack:)

händer idag då?:P

2010-05-13 @ 14:32:03
URL: http://annielivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0