Torsdag

I dag är det fint väder hos mig, solen tittar fram och den värmer så gott :) Och självklart har jag varit ute större delen av dagen tillsammans men mina hundar. Dom har lekat och sprungit av sig och legat och solat sig. Jag ska strax gå ut igen. Va bara inne en snabbis nu för att hämta lite god dricka och lite hund godis samt skriva lite snabbt här i bloggen. Jag glömmer så lätt bloggen när det är fint väder ute. Men vem vill sitta inne och skriva i sin blogg när det är fint väder ute? tror inte någon vill det faktiskt.

Nä nu vill hundarna ut här igen
, dom står och gnyr och skäller
på matte^^ Hoppas ni alla också haft en fin torsdag
och att solen lyst på er med :)

Lite senare då jag kommer hem så ska jag visa er lite bilder på hur en liten
tjej dvs Tindra ville ha det i natt^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du har det bra ute i solen :)

kram på dig

2010-05-06 @ 16:59:34
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0