Mina presenter del 1

Äntligen har jag fått laddat upp alla bilder, det tog sin lilla tid^^ Men här är lite av det jag fick igår :) Jag är så himla glad och tacksam för det jag fått. Jag väntar även ett par paket till men får inte dom för än i slutet på denna veckan. Här är det jag fått hittills.

Donna Karans parfym Delicious. Älskar den!
(Ny design på äpplet)



2-par Jätte snygga leggings, ett par med dragkedja vid vaden och ett
par med veck vid knäna. Och så ett vitt baslinne.




Fick lite nagellack och andra behövliga saker till
mina naglar/nageldesigner :)




Och så fick jag en Nikon D5000 och jag
är SÅÅÅ JÄKLA GLAD för den :)





Jag fick också vackra blommor. Bland annat denna vackra bukett från
min underbara bror och hans familj :)




Glömde fota min egen tårta haha^^ men jag fotade tårtan som jag gav
min mamma på mors dag. Min tårta va ljusrosa :)




Kommentarer
Postat av: matilda

OMG, systemkamera?! :o ÄPPELPARFYM :o den luktar asgott! :)



Har min första "riktiga" tävling nu och priset är 100 :- på My Own Design! Läs mer på min blogg om hur du gör för att delta! :D ♥

2010-05-31 @ 20:53:52
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Yeeey, du fick den :) Vad tycker du, är du nöjd??

2010-06-03 @ 18:54:00
URL: http://www.isabellees.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0