Jag är med och tävlar


Jag kikade in hos Simone och fick syn på en väldigt rolig tävling. Man kan alltså vinna två lyxiga goodiebags från Nelly hos henne fyllda med makeup, smycken, läsning, mode, dagboks/anteckningsmaterial och något gott att stoppa i munnen :)

Jag skulle så himla gärna vilja vinna dessa två "godispåsarna"
. Och om jag vann dom så skulle jag självklart behålla en själv (det skulle bli en tidig födelsedags present då jag snart fyller år) men den andra skulle jag ge bort till min underbara mamma som tack för att hon alltid ställer upp för mig i vått och tort. Och jag är säker på att min mamma skulle bli sååå glaaad om hon fick en goodiebag fylld med godsaker från Nelly då hon älskar den nätbutiken^^

HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag har turen på min sida!

Men har jag inte det så kanske det är just du som vinner
så tveka inte att vara med du också. Klicka
på bilden ovan för att komma
till Simones tävling!

Tävlingen avslutas onsdag 5-maj


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0