Väskor

B&F har fått in en massa nya och fina saker. Bland annat dessa väskor nedan. Hur söta/fina är dom inte? Jag är ute efter en ny väska då min gått sönder men jag måste säga att det är faktiskt lite svårt att hitta den perfekta väskan.




Väskan jag vill ha ska vara:

Jag vill nog att den ska vara svart, ganska stor och rymlig så jag får plats med all min skit^^ gärna axelbandsrem i fall man skulle tröttna på att bära väskan i handtagen. Jag gillar skinn, så det får den gärna var i och jag gillar när det är lite snygga detaljer på också.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det var lite trist. Jag vet! :P

Okej, hoppas det jämnar ut sig för dig snart då :)

Jag hade en mysig söndag med älsklingen min så den var jätte bra. Hoppas du får en jätte bra dag.

kram

2010-05-24 @ 09:21:04
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Ellinor

gillar de där med rosetterna! :D

2010-05-24 @ 21:54:13
URL: http://hugmebitch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0