Vilket väder det varit i dag :)

Hela dagen i dag har jag varit ute med mina hundar. Var också hemma hos min mamma en stund :) Det har varit riktigt härligt väder i dag. Jag hade endast på mig ett par mysbyxor och en T-shirt ute. Solen är fortfarande framme men kände att det började bli lite kyligt nu så jag gick in. Är dessutom väldigt hungrig också så jag håller just nu på att laga lite mat.

Tindra hittade en fläck på gräsmattan som hon tyckte
va himla mysig att rulla sig i^^




Filmade även lillskruttan när hon rullade sig^^ Funderar på om jag ska lägga upp
klippet här i bloggen om en liten stund :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Sött. =)

Har varit riktigt härligt väder här med, skönt!



Tack, riktigt nöjd. =)

2010-05-03 @ 19:37:14
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

vad gulligt! =)



svar: så underbart! =) jag har gått i skolan och det tog musten ur mig totalt, så nu är jag sjukt trött.. hur är det med dig? =)

2010-05-03 @ 19:54:57
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0