Brr va kallt det är

Är jätte frusen just nu så jag tänkte faktiskt ta en riktigt lång, varm och härlig dusch nu. Och med mig in i badrummet följer detta nedan.

Shampoot och balsamet är skit bra, det är verkligen peeling för hår och hårbotten och det doftar pepparmint :) (har tävlat ut dessa här i bloggen en gång och vinnaren blev super nöjd). Body scruben, och jag skojar inte nu... man blir verkligen super len av den, älskar den! och den doftar persika. Duschkrämen och body buttern Moringa som dom heter luktar så jäkla gott, jag lovar att ni inte blir besvikna om ni köper dom. Och till sist har vi silkesdropparna från biotherm, håret blir så himla mjukt och lent och doftar för jäkla gott :)



Kommentarer
Postat av: jennie

Älskar Body Butters från Body Shop! Men saknar Bluberry-doften! Gillar du coconuten eller tycker du att den är fööör mkt?



Ja, idag är det riktigt kallt ut, men det känns kallare också om det blåser ju!! Tror jag valde rätt dag idag då, att åka direkt hem till mormor och morfar efter jobbet och äta nybakta, varma scones med smält smör och ost på, till lunch idag!! Mmm..längtar redan nu, hehe!

Va ska du göra idag? Jobba?

(Varma) Kramar

2010-11-24 @ 06:43:10
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0