Hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Har haft en jätte bra dag på jobbet. Det började med att jag och mina två arbetskamrater åt frukost tilsammans med brukarn. Jätte mysigt va det. Det blev goda knäckemackor med ägg, majonäs och räkor på och så te till det. Sen hade vi bara en riktig mys dag idag, definitivt en dag som jag aldrig kommer glömma :)



Nu ska jag kila ner till Hemköp
och handla lite te och kanske något annat gottit. Ikväll kommer mina två vänner Rebecca och Veronica hem till mig, vi ska ha en mysig tjej kväll med fotbad, inpackning och film :)


Kommentarer
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

va fin du blev i håret! Hittade din blogg via Elite´s webbplats.



Ha en skön lördag..



Kram Camilla

2010-11-06 @ 20:17:23
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Jennie

Asså, detär verkligen nåt speceillt gott med te och knäckemackor med ägg och kaviar! Yummi! Toppengott!

2010-11-06 @ 22:19:37
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0