Måndag - Idag flyttar min vän in i sin lägenhet :)

Idag trodde jag att jag skulle vakna upp ensam men när jag vaknade så låg min vän Rebecca fortfarande jämte mig. Rebecca skulle va på möte klockan 08:00 i morse men hon försov sig^^ hon försover sig aldrig men så blev det idag. Hon fick lite smått panik och bara slängde på sig kläderna och sedan ut genom dörren. Om en stund ska hon komma hem till mig och vi ska då ta en fika innan hon åker till sin nya lägenhet idag.

Jag och Rebecca hade det jätte mysigt igår kväll hos mig. Här nedan
sitter Rebecca och myser i min soffa :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Va är det sant? en etta?! Det kan man inte tro alls när man ser bilderna!! =) Det är iaf än en gång jättefint av allt detta jag har sett! :)



Tack, ja, det hoppas jag med. Okej, jag ska heller inte klaga, men det är mestadels området som jag bor i som jag är minst nöjd med, lägenheten också, men mest, som sagt området, som jag förvisso är uppvuxen i, men nu det sista året bara har blvit jättestår förändring mot det sämre, dvs mer "slum" än det nånsin varit :(

Så det är lite tråkigt...vill bo närmare in mot stan sen.

Hoppas du/ni får en underbar kväll.

kramar!

2010-11-29 @ 20:00:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0