The Chamber

Jag tittar just nu på en film som heter The Chamber (Dödscellen) på tv8 och den verkar himla bra faktiskt. Det är en Amerikansk thriller från 1996. Och den handlar om: Ku Klux Klan-medlemmen Sam Cayhall har suttit i dödscell i över 20 år, dömd för mord på två judiska pojkar. När endast fyra veckor återstår till avrättningen tar den unge oerfarne advokaten Adam Hall på sig uppgiften att få Sam benådad. Och för Adam är uppgiften större än att rädda en dödsdömd fånge - Sam är nämligen hans farfar. Så vet ni inte vad ni ska titta på så tycker jag att ni ska titta på den. Den började klockan 21:00.



Kommentarer
Postat av: Posh Pooches TÄVLA

Jag har dom röda till mina tre och även den äldre modellen som är trefärgad! Dom blå vi har är regntäcken. Säg till om du inte hittar bilderna så kan jag skickar dom till dig! :D

2010-11-24 @ 21:49:23
URL: http://www.poshpooches.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0