Tindra myser

Min vän Rebecca åkte för en stund sedan till sin nya lägenhet och själv sitter jag just nu i min soffa och dricker te. Tindra ligger på pallen här och myser, hon gillar verkligen att ligga där. Varför? jo för att elementet bakom pallen värmer så gott :) Och Tindra ÄLSKAR verkligen värme^^



Om en stund kommer min älskling och hämtar upp mig och Tindra
, vi ska åka hem till min mamma med lite saker som jag ej behöver ha här i min lägenhet. Ska bli sååå roligt att få träffa min underbara Tilda, har verkligen saknat henne så otroligt mycket.

Till vänster här nedan har ni min vovve Tilda och till höger är Tindra.



Kommentarer
Postat av: Sabine

gosisar :D

2010-11-29 @ 20:16:34
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0