Tindras present av Papi

Jag tror eller rättare sagt vet att jag blev gladare för Tindras present än vad hon blev^^ Tindra fick ett underlägg till sina matskålar av min älskling idag. Och jag kan inte säga annat än att orden på passar in på henne. Saken är den att när Tindra ibland får lite rester av middagen (vilket händer ganska sällan) så kan hon morra lite när hon får så god mat haha^^ annars morrar hon aldrig. Och ni ska veta att fast än att hon morrar lite när hon får så god mat så skulle hon aldrig bitas om jag skulle ta ifrån henne maten. Så fort jag närmar mig henne och matskålen så blir hon tyst.



Visst blev det fint?
Jag är super glad för den, tack min fina älskling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det underlagt har jag också xD

2010-11-05 @ 23:52:18
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0