Äntligen funkar det

Mitt internet har krånglat och först nu kan jag blogga sedan förra inlägget. Men det måste varit något fel på blogg.se också för jag kunde inte gå in på några bloggar från blogg.se och jag kunde heller inte publicera något på min blogg. Sen kopplades mitt internet ner till och från och tillslut fungerade det inte alls.

Mobilbloggade från min mobil
då det inte gick att blogga men jag ser nu att det inte kommit fram, aja jag har i alla fall inte gjort något speciellt ikväll. Tittat på tv, varit ute med Tindra och så har jag lagat mat. Fiskbullar med hummersås och potatis fick det bli. Nu tänkte jag krypa ner i sängen. Imorgon väntar shopping med mamma och sedan jobb mellan 15:00 - 23:00. Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Lisa

ja det tycker jag verkliten:D bilderna blir jättejättefin även om det där inte var dem bästa bilderna att visa:)

2010-10-07 @ 08:35:58
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv: Tack! :) Har redan flera rosa sen tidigare, men kunde inte låta bli att köpa fler :D

2010-10-07 @ 11:17:14
URL: http://jagosv.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0