Äntligen klar - Mary Kay imorgon

Jag blev klar med min storstädning för en stund sedan. Jäklar va jag städat idag^^ Nu är det så fint och mysigt här :) Om en liten stund ska jag möta upp min älskling utanför mig. Vi ska ta en mysig promenad med Tindra sen blir det mys med film och godis i soffan. Har inte träffat min älskling på ett par dagar nu pga att jag/han jobbat så mycket så ikväll ska jag bara umgås med mitt hjärta, så bloggen hamnar tyvärr åt sidan ikväll. Men hoppas ni alla får en fin torsdag kväll!

Jo förresten har helt glömt av att tala om att
imorgon klockan 11:00 så ska jag ha ett Mary Kay party igen. Det blir mitt femte party nu med den konsulten^^ Imorgon så kommer partyt handla om nyheter som kommit in :) Det blir bara jag och min fina kusin, mina andra vänner jobbade tyvärr men vi kommer ha det mysigt ändå.



Mary Kay Cosmetics Shine Images



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åhh hoppas du och din älskling får det jättemysigt!:)

Ha en riktigt goo kväll!:)

2010-10-14 @ 19:22:28
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hoppas du får en riktigt goo dag:)

2010-10-15 @ 07:16:45
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0