Hemma

Nu är jag hemma. Har varit i stan och fikat med en kompis. Va också hos frisören och bokade en tid för att sätta in mitt löshår, äntligen ska det in :) Sedan gick jag förbi sportlife och köpte mig ett gymkort (på 1år) dyrt va det men sååå värt det för nu jäklar ska jag träna.



Nu ska jag göra mig en kopp te
sen ska jag titta på Desperate Housewives på kanal5 som börjar strax. Lite senare ikväll så kommer min vän Rebecca hem till mig, hon har färgat håret idag så det ska bli kul och se hur det blev :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 23:22:47
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nu kör vi igång jullan! hårdträning på måndag:):)

2010-10-15 @ 16:48:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0