Hemma efter en fullspäckad dag

Kom precis innanför dörren här. Glömde tyvärr av att mobilblogga förut. Men jag har haft en jätte bra dag. Först åkte jag ju till Lorensbergsteatern i Göteborg och tittade på Claes Erikssons föreställning, Jätte roligt.

Här har ni självaste Claes Eriksson



Efter föreställningen åkte jag direkt på middag hos min älsklings mamma
. Till förrätt blev det en liten "toast macka" men lax och massa annat gottit på och till varmrätt blev det lammkött, entrecote, ris, kantarellsås och sallad. Och till efterrätt blev det det super god paj med smak av citron och vaniljsås till det. Hade tyvärr inte med mig kameran till min älsklings mamma men dom hade dukat upp jätte fint och tänt en massa ljus och det va så himla mysigt. Efter maten blev det även lite sällskapsspel.

Nu är jag så trött att jag tänkte hoppa isäng
. Imorgon jobbar jag kvällen, ska bli gott med lite sovmorgon faktiskt. Hoppas ni alla haft en fin lördag :) Godnatt på er!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0