Hemma - Jäklar vad här blåser

Nu är jag hemma från jobbet, gott :) Det har varit en bra dag på jobbet men när jag skulle cykla hem så blev det mindre bra. Herre gud säger jag bara... va det blåser ikväll, helt sjukt asså. Jag har aldrig varit med om att det blåst såhär mycket, i alla fall inte va jag minns. Asså jag stod stilla med min cykel, jag kom inte ens en meter vissa stunder, helt sjukt ju. Och så cyklade jag under ett jätte stort träd och vad händer inte då... JO det ramlar ner en jätte gren precis bakom mig, att inte jag sket ner mig HAHA^^ Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Tindra och en kopp te sen blir det sängen för mig, jobbar tidigt i morgon bitti. Så vi hörs nog inte för än i morgon eftermiddag/kväll när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah exakt samma saker hände mej idag :O

skulle cykla hem från skolan kom ingenstans hur mkt jag än kämpade så slutade med att jag gick hem med cykeln ;D



sen när jag rastade hunden och under trädet ramlade också en stor gren av haha och då va min hund smabb med att försöka attackera den haha

2010-10-22 @ 11:31:57
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej. Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Blir typ deprimerad av att inte göra de. :)

2010-10-22 @ 15:25:37
URL: http://idaq.blogg.se/
Postat av: Sabine

usch det är inge kul när det blåser sådär :/

2010-10-22 @ 18:01:44
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0