Hemma - Nya skor

Nu är jag hemma. Har som sagt varit på stan och shoppat lite med min vän Angelica. Vi mötte senare upp min vän Camilla och tog en fika med henne. Jag fick i alla fall med mig ett par skor hem och jag är super nöjd med dom. Dom är otroligt sköna och självklart är dom rosa^^



Köpte även en rosa vattenfalska som jag ska ha när jag tränar
. Som ni ser så är det rosa bandet på den och en viss procent gick till bröstcancerfonden när jag köpte denna, det gillar jag :)



Jag har ju rosa bandet på naglarna men imorgon så är ju "den rosa månaden slut" Så jag ska nog kanske göra en ny nageldesign ikväll om jag orkar. Men nu ska jag göra lite mat och titta på tv.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0