Läsarfråga

Jag fick en fråga om vichy Normaderm som jag testat.

Varför jag svarar här i bloggen är för att hon inte lämnat någon mail/blogg adress.

Lisas fråga -
jag tänkte oxå köpa vichy normaderm, jag har lite finnar och min hy är väldigt röd. minskar man rodnaden om man använder den produkten??? vill verkligen inte ha en sån rodnad i ansiktet. vad fick du för resultat.


Haj Lisa!
Vichy normaderm tyckte jag hade mer mattande effekt på mig än vad den minskade rodnad, fast lite minskade den nog kanske. Men sen ska jag vara ärlig och säga att vissa dagar har jag faktiskt glömt av att smörja in mig med den^^ Vichy Normaderm ska ju användas tillsammans med övriga produkter ur Normadermserien dag/kväll för bästa effekt. Och det har inte jag gjort, utan jag har bara använt Vichy Normaderm. Men huden blir underbart mjuk och det känns väldigt fräscht i ansiktet efter man smörjt in sig och lukten tycker jag är underbar :) Men jag tycker du ska testa att köpa den + dom andra produketerna ur serien för jag har hört att dom ska va bra. Prata med dom på apoteket och fråga vilka produkter ur Vichy serien du skulle behöva använda för just din hy.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka söta hundar du har! Vad heter dom? :)

2010-10-19 @ 19:01:55
URL: http://idaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0