Mary Kay Party - SPA & Parfym

I söndags så hade jag ett SPA & Parfym Party hemma hos mig och det va verkligen jätte roligt och mysigt. Det va jag, min kusin, min vän Angelica och min vän Rebecca. Vi skulle egentligen varit några till men dom kunde tyvärr inte komma.

Vi började med fotbad. Sedan fick vi skrubba och pila fötterna. Sen fick vi raka benen och prova på olika dusch krämer, bodylotion, bodyscrubb, body spray, rakskum/rakgel mm och dom doftade ljuvligt. Sen fick vi också testa och lukta på parfymer.

Här nedan ser ni några av produkterna som konsulten från Mary Kay hade med sig.




Här nedan från vänster är: Jag, Angelica, Rebecca och min kusin.



Lite blandade bilder på oss under själva behandlingen.



Här nedan har ni mig
. Jag fastnade lite för dom produkterna som jag håller i handen. Doftade väldigt fräscht, lite vattnigt och lite gurka om jag inte minns helt fel.



Det blir faktiskt ett till Mary Kay Party hos mig, det blir då mitt fjärde party^^ Och nästa gång ska konsulten ta med sig en massa nyheter och nagellack :) Ska blir super kul, längtar! Och den 27 november ska jag, min kusin och min vän Rebecca åka ner till Borås och gå på Mary Kays "julöppethus" Vi fick nämligen en lott var och har nu chansen att vinna ett helt badkar fullt med Mary Kays podukter till ett värde av flera tusen kronor :) Dessutom så har dom också bra med rabatt och en massa olika erbjudanden där så det ser jag verkligen fram emot :)

Nu måste jag hoppa i säng. Ska jobba tidigt i morgon, slutar 17:00
så vi hörs när jag kommer hem. Godnatt på er alla!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0