Nu är bullarna klara

Nu äntligen så är alla bullarna klara. Herre gud va vi hållt på här hemma. Vi började baka strax efter 18:00 tiden och är nu 5 timmar senare klara. Det blev hela 120 bullar. Hela min frys är nu full med bara bullar HAHA^^ Här kommer lite bilder som vi tog under tiden vi bakade.



Lite mjölkrig fick det allt bli också, så typiskt mig och Rebecca^^ Här nedan såg man ändå ok ut
men ni skulle sett sen HAHA och det va inte bara jag och Rebecca som va helt ner mjölade utan
även hela mitt kök^^



Min vän Rebecca



Och här nedan har ni dom underbart goda kanelbullarna
. Vi gjorde även vaniljbullar också och lika så dom blev supergoda. Och det luktar så jäkla gott här, önska ni kunde känna den ljuvliga doften :)



Kommentarer
Postat av: Mammi

Mmmmmm....va goda bullarna ser ut blir man bjuden på en fika en dag tro ????....Kram Mamma

2010-10-05 @ 00:39:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0