Onsdag

Godmorgon! Gick upp klockan 09:00 idag, gick ut med lillskruttan sedan blev det frukost och just nu sitter jag och tittar på teven och dricker te. Klockan 12:00 börjar jag jobba idag, jobbar till 22:00 ikväll så det blir en lång dag.

Tog denna bilden nedan för en liten stund sedan från min balkong
. Visst är det härligt med alla dessa vackra färger på träden. Lite längre ner längs ån som går nedanför mig så finns det träd som nästan är helt röda men jag kunde tyvärr inte fota dom då jag har ett stort höghus (på höger sida av bilden) som skymmer dom träden. Så det fick bli en bild på dom orange/gröna träden.



Nu ska jag hoppa in i duschen
och sedan göra iordning mig lite. Sen bär det av till jobbet.
Hoppas ni alla får en fin onsdag så hörs vi ikväll när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är såå fint nu när träden blir orangea och röda :)

Hoppas du har en fin dag. Kram på dig

2010-10-13 @ 15:27:59
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0