Hemma

Jag kom precis innanför dörren här. Vid halv två tiden idag så åkte jag med min kusin för att hämta hennes dotter i skolan, sen åkte vi hem till henne. Jobbade förresten inte idag utan jag bestämde för att ta jobbet i morgon istället. Har mobilbloggat under dagen men det gick inte att skicka till bloggen, jätte tråkigt. Tanken va att jag inte skulle ha stannat där så länge men det blev ända till nu. Men vi hade det jätte mysigt. Vi åt gott och sedan myste vi i soffan med te och satt och pratade, somnade till en stund i soffan gjorde vi också, gott va det^^ Nu ska jag titta på idol.


Kommentarer
Postat av: Bintan

Veckans BLOGG är utsedd hos Bintan. Kolla om din blogg vann :-))



Kram BINTAN

2010-09-15 @ 21:19:29
URL: http://bintan.bloggsida.se
Postat av: ddenize

infektion i lungorna, aj då! ;/ de lät inge vidare! krya på dig, verkligen! :)

2010-09-15 @ 21:57:33
URL: http://ddenize.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0