Hemma

Nu är jag och Rebecca hemma hos mig igen efter att ha varit i simhallen. Och det va så jäkla gott asså. Vi hoppade i bassängen klockan 19:00 och började simma bort mot alla roliga leksaker som va i bassängen och precis när vi nästan va framme ropar dom ut i högtalarna att: Nu stänger vi "lek bassängen" och nu mellan 19:00 och 21:00 är det bara motionssimning. Vi ba VAA... NEEEJ^^

Men så började vi simma
och så ser vi att personalen i simhallen börjar placera ut en massa massa ljus runt hela bassängen och sedan tände dom ljusen, satte på lugnande musik och släckte ner i hela simhallen. Och det va så himla mysigt, helt sjukt mysigt och vi verkligen njöt av att bara simma runt där. Efter att vi hade simmat så badade vi i bubbelpoolen sen tog vi en glass och sedan gick och ångbastade, skit gott :) Vi ska försöka att göra detta en gång i veckan nu. Nu ska jag ställa mig vid spisen och göra sparrisspoppa till oss, gott gott!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0