Hemma efter en lång dag på jobbet

Kom hem från jobbet för ca en timme sedan, det har varit en lång dag men himla mysig och rolig :) Min älskling hämtade upp mig på jobbet när jag hade slutat. Har inte träffat honom på nästan en vecka, så nu ikväll vill jag bara umgås med honom. Vi tittar just nu på Transformers på tv4. Sen blir det nog att titta på en film till :) Tänkte att jag skulle lagt upp någon bild från går dagen då jag va på kulturnatten men jag har faktiskt inte kollat på bilderna än. Men det kommer komma upp när jag får tid över för att titta och fixa till dom lite. Dåligt med uppdatering idag också men så kommer det att vara några dagar nu på grund av att jag jobbar så mycket. Nu ska jag fortsätta mysa med min älskling.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0