Jag har tappat mitt guldhjärta

När jag va 12 år gammal så va jag hos tandläkarn och limmade fast ett litet guldhjärta på min tand. Nu ikväll 12 år senare så tappade jag det :( Tänk att det suttit så länge som 12 ÅR. Jag och älskling satt och titta på filmen Frozen som förresten va helt ok, inte jätte bra men inte dålig heller + att den va lite läskig och ledsam. Men i alla fall, vi tittade på filmen och så helt plötsligt sitter jag med ett finger i munnen, antagligen för att jag va lite nervös för vad som skulle hända i filmen^^ och så råkade min nagel stöta emot min tand med mitt guldhjärta på och det lossnar :( Nu ser min tand förjävlig ut haha. Limmet är kvar på tanden och man ser ett avtryck av ett hjärta men det ser som sagt inte snyggt ut^^ Vet inte när jag kan få bokat en tid hos tandläkarn och fixat detta, men under tiden så får jag se till att inte le haha.



Kommentarer
Postat av: linda

åh va hemskt att tappa det!

har alltid velat ha ett sånt smycke.. men fick det aldrig av mamma!:(

2010-09-10 @ 15:02:42
URL: http://lindshe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0