Lördag - sjuk

Har precis kommit hem från jobbet. Va så jäkla trött i morse att jag inte orkade skriva något inlägg här. Dessutom så börjar jag bli sjuk :( har haft världens huvudvärk idag på jobbet och så känner jag att min hals gör ont. Skulle varit ledig i morgon men jag hoppade in extra, vet inte om jag gjorde rätt i att ta passet imorgon för jag har en känsla av att jag inte kommer må så bra imorgon när jag vaknar. Jobbar även mån, tis, ons, nästa vecka också så jag kanske borde tackat nej och varit hemma och kurerat mig, men jag får försöka bita ihop.

Nu ska jag lägga mig på soffan
, mår inte alls bra. Känner att huvudvärken är påväg tillbaka och min hals börjar göra mer och mer ont :( Jag kan säga redan nu att det inte kommer bli så mycket uppdatering idag på grund av att jag inte mår bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej=)

2010-09-04 @ 20:19:51
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/
Postat av: Jimruna

Great site

2012-02-22 @ 11:28:01
URL: http://jimruna.blogfeaturing.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0