Mina Naglar

Jag har nu gjort en nageldesign på mig. Jag målade först ett ljust vitt skimmrigt nagellack sedan gjorde jag en vanlig vit fransk manikyr. Därefter målade jag rött på ca halva nageln och sedan målade jag på rött glitter på det röda. Målade också ett litet hjärta på varje nagel och så avslutade jag med svarta rhinestones. Bilden blev inte så bra då det är mörkt ute nu och när jag skulle fota så hjälpte det inte att jag höll handen under en lampa. Har en väldigt bra kamera men har inte lärt mig kamera än. Men man kan säkerligen ta mycket bättre bilder. Jag brukar fota mina nageldesigner på dagen för bilden blir så mycket bättre då men nu fotade jag dom och det blev som det blev.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0